Цей непримітний універсал Holden Commodore отримав 1100 л.

Тюнінг

Незважаючи на те, що автомобілі під маркою Holden ніколи не продавалися на деяких ринках, все ж таки є навіть у нас в Росії ці машини. До них відносяться останній Pontiac GTO, Pontiac G8, недооцінений Chevrolet SS та Caprice. Якийсь час тому, GM оголосила про зняття з виробництва всього модельного ряду австралійської марки Holden, завершивши багату історію, що охоплює понад століття.

Але тільки тому, що Holden пішов, це не означає, що про нього забули. На внутрішньому ринку США, цей бренд як і раніше користується великою любов’ю з боку спільноти різних тюнінг- ательє. Наприклад, погляньте на цей модернізований VE Commodore Sportwagon.

VE був другим після останнього Commodore австралійської розробки перед припиненням існування бренду у 2020 році. Sportwagon Гленна Троніка – рідкісна модель, оскільки це була одна з небагатьох версій SS V з механічною коробкою передач. Поза виставковим залом ці універсали поставлялися з 6,0-літровим двигуном V8 потужністю 362 кінських сили і крутним моментом в 530 Нм. Іншими словами, це був універсал Pontiac G8, якого у Північній Америці так і не було.

 Гленн купив автомобіль на складі, але врешті-решт захотів більшого від V8 автомобіля. Він почав з посилення нутрощів двигуна. За словами власника автомобіля, додаткова потужність, яка з’явилася після встановлення великої турбіни, дає цьому Commodore Sportwagon 1129 кінських сил. Незважаючи на потужність, Гленн каже, що його турбований універсал не завдає йому жодних проблем з погляду надійності.

Треба сказати, що машина отримала фірмові наклейки та деталі HDT (Holden Dealer Team), які надають йому ретро-атмосфери. Крім того, шторки на задніх вікнах такі ж австралійські, як раніше.

Але крім істотних модифікацій двигуна, Гленн також встановив систему пневматичної підвіски. Він знає, що думка про сумки у світі вторинного ринку поділяється, але додає, що саме це робить цю збірку унікальною. Компресор з’їдає місце у вантажному відсіку, але все ж таки залишається достатньо місця, щоб зберегти деяку практичність.