Це треба бачити: інтер’єр спорткара від Radford

Тюнінг

Ми чимало пишемо про відроджені моделі, але є й відроджені тюнінг-ательє. Наприклад, Harold Radford розпочав свою діяльність майже відразу після Другої світової війни, але у 70-х роках компанія закрилася. Рестарт стався 2015-го, а у травні цього року команда анонсувала першу модель.

Мова про купе Rodford Lotus Type 62-2 на базі Lotus Evora з повністю оригінальним кузовом, який відсилає до гоночного Type 62 з 60-х років. Екстер’єр вже розкрили раніше, але салон показали лише зараз. Втім, це лише одна з варіацій: клієнти зможуть обладнати інтер’єр на власний розсуд.

На торпедо є механічні секундомір та годинник від компанії Bremont, а ще команда використовувала багато вуглецевого волокна, у тому числі на передніх стійках, дверях, кермі, підлозі та центральній консолі. Важіль коробки повністю відкритий, спортивні сидіння обшиті чорною шкірою і алькантарою. Бічних дзеркал немає, їх роль виконують камери, що транслюють зображення на два маленькі екрани.

Металева накладка – це бездротовий зарядний пристрій, який здатний утримувати смартфон у підвішеному стані (вийде щось на зразок навігатора). Втім, опцію можна і не замовляти.

Загальний тираж моделі становитиме 62 одиниці, і лише 12 будуть пофарбовані в класичну чорно-золоту гаму John Player Special. На вибір запропонують три рівні форсування: на 437, 500 та 600 к.с.